سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: عملکرد بازيکنان در نيمه اول بدترين بازي دوران مربيگري ام در تراکتورسازي بود.

اميرقلعه نويي پس از پيروزي 4 بر يک عصر پنجشنبه تيمش برابر پرسپوليس ضمن بيان اين مطلب در مورد اين ديدار گفت: ما در نيمه اول افتضاح بوديم و اين بدترين بازي دوران مربيگري من در تراکتورسازي بود که نتوانستيم فوتبال قابل قبولي را به نمايش بگذاريم.

وي ادامه داد: در نيمه دوم اما بهترين بازيکن زمين تيم تراکتورسازي بود که بازيکنان مخلصانه زحمت کشيدند و توانستند خواسته هاي مرا در زمين پياده کنند. در نيمه دوم ما تغيير سيستم داديم و با سه مهاجم به سمت دروازه حريف حمله کرديم که خوشبختانه تاکتيک هاي ما جواب داد و به يک پيروزي پرگل دست پيدا کرديم.

قلعه نويي با بيان اينکه اين شکست چيزي از ارزش هاي پرسپوليس کم نمي کند خاطرنشان کرد: پرسپوليس تيم بزرگي است اما گاهي اوقات پيش مي آيد که يک تيم تحت فشار باشد و چنين نتايجي را کسب کند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي با انتقاد از بي توجهي مسئولان به اين تيم پرطرفدار گفت: من از همه مردم خوب تبريز که در همه حال از تيم ما حمايت کرده اند تشکر مي کنم. اين پيروزي اول متعلق به آنهاست و بعد بازيکنان. اما متاسفانه مسئولان با وجود آگاهي که از مشکلات دارند اما به تيم ما توجهي ندارند.

وي ادامه داد: بازيکنان من با دست خالي و با کمترين امکانات تا اينجا چنين نتايجي را گرفته اند اما تا به حال تنها 50 درصد از مطالباتشان را دريافت کرده اند. اگر شرايط به همين منوال ادامه داشته باشد نمي توانم اميدوار باشم که در آينده هم چنين پيروزي هايي رقم بخورد.

قلعه نويي با بيان اينکه شرايط حضور در آسيا با حضور در مسابقات داخلي ايران فرق مي کند خاطرنشان کرد: ما براي حضور در مسابقات آسيايي به بازيکنان بزرگ و با تجربه نياز داريم. مهمتر اينکه بايد بستر و امکانات آسيايي فراهم شود.

 وي افزود: ما هنوز نگاهمان نسبت به تراکتورسازي بزرگ نشده است. بايد امکانات آسيايي درست کنيم. اردوي خوب برويم. بازيکناني بياوريم که جوابگوي محبت مردم باشند. بايد تيمي ببنديم که هم بتواند با رقباي داخلي مبارزه کند و هم با رقباي خارجي. من قبلا دو شرط را براي ماندن اعلام کرده ام و هنوز هم روي همان دو شراط هستم.

اميرقلعه نويي در ادامه خاطرنشان کرد: مديريت بايد کادر مديريتي اش را انجام دهد. آقايان ما تيمم مان مشکلات دارد. ما دو ماه بود در نصف زمين تمرين مي کرديم. اين امکانات در شان تيم بزرگي مثل تراکتورسازي نيست. اينها را خود مسئولان را هم مي دانند. اگر به خاطر عشق به مردم نبود نمي ماندم. اين تيم مي تواند در آسيا خيلي حرف براي گفتن داشته باشد به شرط آنکه امکانات برايش فراهم شود.

ديدار تيم هاي فوتبال تراکتورسازي و پرسپوليس در هفته سي و دوم رقابتهاي ليگ برتر عصر پنجشنبه با پيروزي 4 بر يک شاگردان قلعه نويي به پايان رسيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا